The Word of Calum

Claim to fame: figuring out how to simultaneously take himself way too seriously and not seriously at all

Posts tagged pondering time with calum

Oct 4 '12

Inspiration has a bad habit of striking at 4am on a wednesday.

File Under: pondering time with calum burning man is fascinating

Jun 12 '12
Revised: Do you ever just find yourself at a loss to express your amazement at some people's talent?

File Under: pondering time with calum seriously though also noting the effects of this formatting i look like i'm trying to be so goddamn deep

May 20 '12

I can’t figure out if writing a love song about love like a love song is meta or just stupid.

1 note File Under: pondering time with calum i-i love you like a love song baby WELL THAT'S NONSPECIFIC

Apr 9 '12

Hmm.

So, I did a few typing speed tests today… 104 wpm.

Apparently I can type over three times as fast as the average computer user. What does that say about me?

File Under: pondering time with calum

Mar 14 '12

War Horse

Incredible, incredible piece of theater. It was really something else, and I feel privileged to have had the opportunity to see it, particularly where I did. (3rd freaking row, right in the middle)

Read More

3 notes File Under: pondering time with calum 3RD GODDAMN ROW

Mar 13 '12

An unexpected prompt.

Actually, the idea of just putting up long form text on what I think isn’t the kind of thing that I feel like I should be putting on tumblr at this point. I dunno, I feel like almost all the posts have to be aesthetically nice or funny photos. Unless I’m talking about some sort of social issue, (e.g. sexism, racism, etc.) that is. Even though this is a personal blog, I feel like that kind of stuff doesn’t belong here. Maybe I’ll just put my message in visual form whenever I want to send one.

2 notes File Under: even this i feel like i'm going to lose followers or something pondering time with calum

Jan 22 '12

Why do all telemarketers want to clean the air ducts?

2 notes File Under: ALL OF THEM i swear to god pondering time with calum

Jan 18 '12

Blowjobs are kinda weird when you think about it.

5 notes File Under: like its cool for one person i dunno is it good for the other? help me out here pondering time with calum

Nov 14 '11

Why is the activism for equal gender rights still called feminism? Seems awfully biased to me. Shouldn’t it be called humanism or something?

2 notes File Under: feminism gender rights equality hmm pondering time with calum

Nov 9 '11

If you wanna get with me, there’s some things you gotta know… and most of them are unrelated to my musical taste.

28 notes File Under: bass cataracs dev down it's funny cause the beat is slow and the bass isn't that low low pondering time with calum the greatest hits